Η πληρωμή της παραγγελίας σας μπορεί να γίνει με οποιονδήποτε από τους παρακάτω τρόπους:
- Αντικαταβολή,
- Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό
- Χρέωση πιστωτικής/χρεωστικής/προπληρωμένης κάρτας (με σήμανση: Visa, MasterCard, Maestro, Diners, Discover)
- PayPal
Γιατί απορρίφθηκε η πληρωμή με πιστωτική/PayPal;
Μπορεί να μην υπάρχει διαθέσιμο υπόλοιπο στη κάρτα/στο λογαριασμό του PayPal σας ή να μην έχετε συμπληρώσει ορθά τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας. Ο αριθμός της πιστωτικής κάρτας πρέπει να συμπληρώνεται χωρίς κενά (π.χ. 425125041213) και η ημερομηνία λήξης, ακριβώς όπως αναγράφεται στην κάρτα, δηλαδή μήνας/έτος (π.χ. 09/17).
Σε περίπτωση που η συναλλαγή απορριφθεί θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την Τράπεζά σας και όχι με εμάς, καθώς η έγκριση ή απόρριψη γίνεται από την ίδια την τράπεζα, από την οποία έχει εκδοθεί η πιστωτική κάρτα ή το PayPal.